Cégünk új segítői

Egy vállalkozás igazgatása sosem könnyű. Nagyon sok tulajdonos egy idő után ki is adja a cég vezetését a kezéből és csak menedzsment feladatokat lát el a saját vállalkozása tekintetében, egyrészt mert az is épp elég feladatnak bizonyul, másrészt pedig sokan azt gondolják, hogy a cégvezetés önmagában csak megszerzett speciális tudással végezhető hosszú távon, amivel én nem értek egyet, de egy indoknak megfelelő lehet. Én nem szerettem volna ezt a feladatot sosem átadni másnak, egyrészt mert úgy gondolom, hogy így tudok maximális szinten ellenőrzést gyakorolni a saját cégem felett, másrészt pedig mert hihetetlen módon élvezem és szeretem ezt csinálni.

Persze mindig vannak olyan új feladatok, amik úgy érzem kifognak rajtam, de sosem adom fel és mindig a végsőkig dolgozok és próbálkozok megoldani a problémát. Hogy ennek eredményeképp vagy sem, nem tudom, de még nem volt olyan dolog vagy probléma, amire ne tudtunk volna megoldást találni. Persze sokszor külső segítséget veszek igénybe ehhez, amivel azt gondolom, hogy igazság szerint nincs is semmi gond, csak tudni kell hogy hova fordulhat az emer.

A legutóbb például a céges flotta számára új telefon szerviz csapatot kellett keressünk, hiszen azt mindig is tudtam, hogy az iphone javítás nem könnyű feladat, de hogy ennyire nehézkesen menjen, azt gondoltam mégis csak túlzás, és jól is gondoltam, hiszen az új csapat, az iszereles csapata tökéletesen mutatja ezt. Ők sokkal gyorsabban és gördülékenyebben dolgoznak velünk, és az eredményeik is sokkal tökéletesebbnek mondhatók mint az előző csapat esetében, úgyhogy maximális megelégedéssel mondhatom, hogy örülök, hogy megléptem ezt a cserét, és hogy a cégnek új iphone szerviz segítője van. Mindenkinek ajánlom ezt a kis csapatot, mert biztos vagyok benne, hogy bárki maradéktalan elégedett lesz a munkájukkal. Mi azok vagyunk egész céges szinten.